- Ga na of Sprint volledig up-to-date is.
In SprintPlus (installatieversie) vind je het versienummer terug onder het tabblad Help > Info. Stemt dit versienummer niet overeen met het huidige versienummer, dan kan je SprintPlus updaten. Lees hiervoor het item Updates SprintPlus.
Maak je gebruik van SprintPlus.online, probeer alvast deze algemene probleemoplossingen:- Handmatig document opslaan
- Pagina herladen via ctrl + shift + R
- Tabblad sluiten en opnieuw openen
- Ander document proberen openen (kan iets mis zijn met het document)
- Internetconnectie nakijken
- Connectie met OneDrive of Google Drive nakijken
- Geheugen (van de Chromebook en/of van de drive) controleren
- Zoek het probleem op tussen de veelgestelde vragen op deze webpagina.
Op onze FAQ-pagina vind je een antwoord op veelgestelde vragen en oplossingen voor een aantal problemen. - Neem contact met ons op via het contactformulier.
Beschrijf in detail welk probleem je ondervindt met welk onderdeel van SprintPlus. Vermeld zeker ook het serienummer van SprintPlus. Dit vind je onder de vorm SPRXXXXX terug onder het tabblad Help > Info. Het staat ook vermeld op je Sprintostick of HASP-sleutel en op de doos waarin het pakket werd geleverd. - Vraag hulp op afstand.
Ga naar Support en klik door naar Support op afstand.