Pdf wordt niet gelezen

Waarschijnlijk heb je een foto-pdf geopend. In zo’n pdf-document is geen tekst aanwezig. Je kan dan ook de volgende melding krijgen: “Er is geen tekst gevonden in dit document. Pas OCR toe om dit document te kunnen laten voorlezen.” In de…

Corrupte bestanden

Het overkomt iedereen wel eens. Een bestand waar je aan hebt zitten werken, soms wel wekenlang, toont een foutmelding. Ineens blijkt het bestand beschadigd te zijn, “corrupt”. Het komt altijd ongelegen en is bijzonder frustrerend. Vermijd verloren werk, volg deze…

Wachtwoord vergeten?

Je wachtwoord vergeten? Het kan iedereen overkomen. Geen probleem, je kan je wachtwoord opnieuw instellen via deze link. Maak je gebruik van een LeesVoor! Vlaanderen account van ADIBib? Dan wordt de e-mail met de link om je wachtwoord opnieuw in…

Inlogproblemen?

Vlot inloggen in enkele stappen voor nieuwe gebruikers: Je hebt je SprintPlus logingegevens ontvangen via e-mail. Je hebt de SprintPlus software gedownload en geïnstalleerd volgens de instructies uit de e-mail of onze “Lees voor” pagina. Bij het opstarten van de software, vul je…

Hoe start ik de demo?

Bij het aanvragen van de demo krijg je een mail met de installatielink en een gebruikersnaam en wachtwoord dat 30 dagen geldig is. Deze demo is zowel geldig voor de installatieversie als voor SprintPlus.online. Je kan dus met hetzelfde account…

De eerste stappen om een probleem op te lossen

Ga na of Sprint volledig up-to-date is. In SprintPlus (installatieversie) vind je het versienummer terug onder het tabblad Help > Info. Stemt dit versienummer niet overeen met het huidige versienummer, dan kan je SprintPlus updaten. Lees hiervoor het item Updates SprintPlus.…